Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Mentor Multimedialny oraz Mentor Multimedialny kontynuacja

 

Mentor Multimedialny Zawód Przyszłości!

Firma Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej w Olsztynie Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, obecnie ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. była liderem projektów realizowanych w ramach funduszy unijnych, programu ZPORR. Mentor Multimedialny – zawód przyszłości oraz Mentor Multimedialny – kontynuacja, były projektami finansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 2.4. Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

Projekty realizowane były w województwach: warmińsko-mazurskim (dwie edycje), kujawsko-pomorskim oraz świętokrzyskim.

Beneficjentami ostatecznymi projektów byli nauczyciele zagrożeni utratą stanowisk pracy w wyniku restrukturyzacji sektora edukacji. We wszystkich projektach mentoringowych nasza firma przeszkoliła łącznie około 900 osób.

Uczestnikom programu zaoferowano:

  • doradztwo zawodowe powiązane ze stworzeniem indywidualnych planów działań zawodowych
  • profesjonalne szkolenia w wymiarze łącznym 290 godzin (150h w pracowni i 140h on line) w zakresie obsługi nowoczesnych narzędzi e-learningowych, w tym szkolenia z zakresu:
    • grafiki komputerowej
    • funkcjonowania Internetu i tworzenia stron www
    • przygotowywania animacji w środowisku Flash
    • zasad zapisu formatu video i audio
    • tworzenia dokumentów na potrzeby szkoleń (m.in. pakiet Office)

Szkolenia, które oferowaliśmy beneficjentom, dały im możliwość przekwalifikowania się i wykonywania zupełnie nowego zawodu (specjalisty ds. kształcenia na odległość oraz specjalisty ds. przygotowywania materiałów do kształcenia na odległość z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych), ale z wykorzystaniem zasobów wiedzy, które grupa posiada z racji wykonywanego zawodu.

Szkolenia odbywały się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych oraz dualnej metody szkoleniowej. Polega ona na wdrożeniu w pierwszej kolejności tradycyjnych metod szkoleniowych a następnie szkolenia z wykorzystaniem platformy e-learningowej. Każdy z uczestników miał możliwość konsultacji problemów ze specjalistą. Podsumowaniem tej fazy był pomiar kompetencji, który posłużył do opracowania indywidualnych ścieżek rozwoju kompetencji z zakresu IT. Na zakończenie programu szkoleniowego, po finalnym badaniu poziomu kompetencji, uczestnicy otrzymali certyfikaty ukończenia kursu Mentor Multimedialny.